LA Noire Review

Het spel LA Noire is zeker een aanrader voor iedere gameliefhebber. De meeste mensen vinden het spel zo leuk dat ze spontaan een positieve LA Noire review willen schrijven. Je kunt echt zien dat het spel met ontzettend veel aandacht is gemaakt. Het is aan alle aspecten van het spel te zien dat de makers van deze game jarenlang hebben gewerkt om alles zo mooi te maken. Dat zorgt er dan ook voor dat het spel ontzettend leuk is om te spelen. Het spel speelt zich af in de jaren veertig van de vorige eeuw. Daardoor leer je ook nog eens een hoop over het Amerika van de jaren veertig. Het leuke van dit spel is het feit dat je duidelijk kunt zien dat de makers oog voor detail hebben.

LA Noire Review

De nieuwste technologie

De personages zien er perfect uit doordat er gebruik is gemaakt van de nieuwste technologieën om de personages vorm te geven. Zo is er bijvoorbeeld gebruik gemaakt van de motion scan technologie. Deze technologie maakt het mogelijk om vanuit meer dan dertig punten naar een gezicht te kijken. Doordat deze technologie iedere beweging die het gezicht maakt opmerkt is dit heel nuttig bij het maken van een game. Door het gebruik van deze technologie is het mogelijk om de personages heel erg realistische gezichtsuitdrukkingen te geven. Hierdoor zien de gezichten van de personages er vele malen realistischer uit dan de personages in andere games. Daardoor is het ontzettend leuk om deze game te spelen. Het is dan ook jammer dat de makers van deze game gestopt zijn. Hierdoor is het zeer onwaarschijnlijk dat er nog een nieuwe versie uit zal komen.